Fyfan vad det ska shoppas på mellandags rean

Mins ni? Jag har aldrig vågat att kan min egen stil om ni fattar? Asså det är inte så att jag går runt och bah ''ååhh hon är snygg, Nu ska jag härma henne med hennes stil och allt'' Hell no! Sån är inte jag! Men asså förr,För inte så länge sen så använde jag bara jeans leggins med tjockis tröja, Fan vad tråk asså! Men nu använder jag det om jag inte pallar vara fin, Förut gick jag runt med det varge dag fast jag inte trivdes :/ Skumt... Men men 2011 baby! Då kommer ricktiga jag, Min stil, Fuck u bryr inte, Kan gå runt med klackskor och typ halsduk och naken på satn... Hahha aaah fast.. skulle inte tro det för de är inte riktigt min stil... Men nästan :D DRIVER !

Så kipis style!  (ursäkta dålig bild heheh)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0