Yes yes yes!

I morrn blir det Jul lov! Känns fett nice! Och att dte är jul på fredag :D Happy face! hihih OMG! Fett chill yoooou! Muuums. Har inga planer för lovet :/ fast det är rätt skönt endå :D Aaah fast det har jag ju visst! Ska fira jul mad mamma och syster, Kan va möjligt att kusinerna kommer fast hela släckten ska komma förbi ett tag och lämna flera klappar :D Pappa jobbar i jul i norge så det blir extra pengar och jaaa vilken data jag vill då, och lite pengar dårå:D Yey Värdens bästa papi! Och sen när pappa kommer hem så taggar jag och min molly och min mamma,pappa och samatha janistar granström till Umeå och har det skoj. Umeå? Aaah min andra släckt bor där så kommer få fett med pengar :DDDD Hihi men men men men men men vi ska frira nyår 2011 hare we commmmme! kul kul kul!

Vad har ni för planer?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0