Fars dag

Sha sha älskingar! Har ite bloggat på in nya blogg alls...

Idag somnade jag vid 06.00 och sen väkte pappa mig vid 10 -.- Kul! Och sen åkte vi hela familjen till nacka och skulle byta tel nummer till mig men det kunde man göra själv hemma. Sen vidare åkte vi in till stan och åt mat och en gick jag och mamma till urban afären som säljer canada jacka men dom hade bara guldig canada inte fint! Hahhaha så vi rula vidare till NK och där va det massa folk som kolla på jackor :O MYGOOS aså vad många det va :) Aaah såå kollade vi llite där och sen kom pappa och hämta oss och tagga vi och STOR handla... Efter några timmar kom vi hem och fick gäter, Men jag va på träningen då, Det va fet nice hihihi men jajajja nu måste jag fixa lite gejor puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0