Framitden

Idag på sv skulle vi göra reklam och min lärare fråga mig ''vad vill du bli när du blir stor då?'' Då kan jag berätta för er alla!

Det är inte alltid allas drömar kommer i uppfylenser men Man kör 110% på allt! Kämpa kämpa kämpa! Min DRÖMAR För mitt framtida liv är

: Bli en designer, Flytta till U.s.a mitt favo land och plygga mode Ni vet ''The city?'' i NEW YOURK (jag och mina föreldrar kollar redan nu på design skolor i NEW YOURK till mio) Aaah gå ut design skolan och börja jobba på design ställer oc bli riktigt bra stssa 110% Och driva ett eget märke (företag) Bli känd av mina kläder

: Designa skor,kläder,väslor,underkläder, Bad kläder m.m.

: Sångare! Sång har alltid varit min största del av mitt liv! Jag har inte värdens bästa röst men intevärdens sämsta med! Om jag får vara ärligt så sjunger jag bra ''OK'' så länge jag har den självförtroandet kommer jag kunna gåå låååångt med min sång! Visst min röst har inte växt klar en och ddet kommer den (snart hoppas jag) Då har jag en kännsa om att de kommer bli grym!

: Jag vill åka till LA hollywood och skriva mina egna låtar och skaffa en käriär och slå igenåm värden som T.x. Lady Gaga Ni fattar?!

Så långt  har ag tänkt vad tycker ni? Låter det bra eller vad? Hoppas att det händer bara Ge mig min lycka nu! puss!

: Model är lite tveksamt! hehehe


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0