Inte tid för att blogga i går

Sorry! Sha älskingar! hur är det? Humm..
udag va jag si sicka och köpte julisar till min syster och emma :D Men emma och bellen :) Ahh när vi tog tvärbanan till sickla udde men vi glömde gå av i slut station poch så fick vi åka med en bit till dår dom skulle vänta tåget HAHAHAHHAHAHA vi bah hahah jaha oj då så då kom han som körde ut och bah -Ni får i gentligen inte gå här men följ mig så ska jag köra fram er HAHAHAHAHHA Fail! Ajajja sen när vi skulle hem så Väntade vi på bussen i 30 min och när den kom och vi gick på den så kom vi på att det va fell buss! ahahha så fick gå till en annan buss station hahahhaha fail dag asså! OM ni bara visste! :p men har slaggit in paket nyss med bellen och nu ska jag ducha puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0