År 2011

Har nu i 2 år planerat näs operation... Dom senaste åren när jag har varit i thailand har vi varit hons docktorn och mätt upp och grejer nu är det barra upp till mig om jag vill eller inte... Kostar ju en del men pappa betalar ;) Tankarna som snurrar runt mitt huve är att jag kommer bli misst nöjd.. Och sen säger alla att jag har fin näsa men... Huummm... Anledningen för att/om jag ska operera mig vrf jag ska göra det i thaland är för att dom är väldtigt bra på sånt! De sjukhuset jag har varit på har massa kändisar opererat sina BooOooOoBIS Bär ;) och näsor med så den skal varra bra! Men frågan om om jag vill? Frågan om, om jag vågar? Vad tycker ni?

Kommentarer
Filippa

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!! operera inte din näsa kip!!!!!!!!!!!!! Din näsa är aaaasfin!!!!Operera inteeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! :O

2011-02-09 @ 20:18:27
URL: http://fkihlman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0