EMMA OCH BELLEN

HEEEEEEEEJ KÄRA LÄSARE! hUR MÅR NI?
Idag va jag hon mina kusiner och skulle hämta pengar och sen åkte jag och min familj vidare till skärholmen och kollade lite.. sidan åkte vi och stor handlade lite! När jag kom hem lagade jag mat och sen kom emma och vi taggade till liljeholmen för att dom skulle köpa hörlurar! Och nu sitter vi hemma hoss mig och bellen och jag är lite sådär sur (avis) på emma för att hon fick värdens finaste klocka av mig i födlsedags present av mig idag.. men min klocka är ju lite finare kan man säga! mycket finare säger vi! huuumm.... SÅ ALLA VET JAG ÄLSKAR KLOCKOR! DET ÄR FAN
MITT LIV JAG SKOJAR INTE!
Jag är bäst på att laga mat!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0