Glömde att sätta in kontakten till laddaren till min data

HHAHAHAHAHAHA SÅ JAG TRODDE ATT DEN HADE GÅTT SÖNDER FAST DET BARA VA ATT JAG HADE GLÖMT ATT STOPPA IN KONTAKTEN -.- SMARTING!
oj bloggade visst inte i går, nu vet ni vrf! Hhahaha i går gjorde jag inget specielt.. idag va det skola och jag slutade typ 12 och sen stannade jag kvar i skolan spelade fotbollsspel med etienne och sen pratade jag mássa med folk och tagga jag! Åkte till gulmars och träffa molly och sen tagga vi hem till mig och fixade lite saker sen tagga vi till nacka fick inte hem så mycket! Visar när min kamra har batterier! Nu ska jag rocka rock ring! HAHHAHA NICE ÄLSKAR DET OCH JAG ÄR FETT DRYM! ROCKADE EN HALV TIMMA I GÅR... HAR RUMPVERK!  Juste i går va jag och små saker shoppade lite med pappa! Altid kul! hahha love u papi! Nu ska jag DUSCHA KYSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0