Jag vet

ÅÅÅh! Förlåt men men hur mår ni?
Idag va jag i skolan och hade NO SEXULAKUNSKAP  Kärlek! Hahhaha efter NO hade vi typ 2½ håltimma så jag och Taty åkte hem till mig och käka lite lunch och sen kom sötnosen nattis! Vi prtade massor (TJEJ SNACK) sen va det dags att röraa sig till idrotten! På idrotten dansde vi valls -.- UUUUH! ME NO LIKE ! ajjaja se hade vi matte prov F*ck Kan säga att det inte alls käns bra! Efter skolan åkte jag hem med marcus vi pratade massor vi med! Jag kom hem försökte sätta på min datta fast det gick inte :( Där för bloggade jag inte. Sen tagga jag ut och lekte med några fina vänner. KOm hem och  sov ;) Vacknade upp så va pappa hemma. Han hjälpte mig med min datta och den kommer sig att jag inte hade sladden till laddaren i :D SMARTINGEN NR 1 TJAAAA! HAHAH KYSS!
höhö

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0