Kärlek

Har någon känt/känner samma som mig? Att man verkligen Gillar ÄLSKAR en kille fast man vågar inte sattsa eller säga till han? Han är inte värdens finaste tycekr de flästa men för mig är han det. Man vill så hjärna ha han men man tror att han gillar någon anna och inte mig lixom då blir det barra pinsamt om det skulle varar så att han inte gillade mig, Typ att han tycker att jag är tjock och gillar andra tjejer mer barar för att dom är smala? eller....Har någon tips vad jag ska göra? Snälla JAG ÄLSKAR HONNOM men vet inte hur jag ska ta mig till.

Kommentarer
Anonym

För det första så måste du inse att du inte är tjock - du har fin kropp! Älska dig själv. För hur ska du kunna älska någon annan innan du kan älska dig själv? När du sen har börjat insett vilken bra tjej du är så kommer du få bättre självförtroende och säkert bli modigare, och om du verkligen älskar honom så är det bättre att visa dina känslor än att bara hålla dom för dig själv. För vad är det värsta som kan hända? Du kan få ett nej, men isåfall vet du att ni inte var gjorda för varandra och att det finns någon annan kille som väntar på dig. Hoppas det löser sig, kram. Fin blogg

2011-02-09 @ 23:37:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0