Min internet på min Vaio fuckar så använder min reserv data

Sha bibisar! Hur är det med er? LÖRDAG nice!

Började dagen med att åka och möta upp Becky och sen tagga vi och träna :) GICK SKIT PÅ TRÄNINGEN :( menmen eeh efter det tagga jag hem och duscha och sån sen tagga jag med bello och kolla på hörlurar. Fick hem ett par... Wesc lurar, Är dom bra? Sen köpte jag en super c00l koffta/skjorta  märket är från superdry nice! Sitter och kollar på tv och käkar pizza MUUUUUUMAAS! I morrn är det träning och sen strand cup! nice pusssssss
Förlåt min älskade jempan menmenmen va tvungen <3 :)

Kommentarer
Jennifer

FYFAN VAD TASKIGT!!!!!!!!!!!!! TA BORT

FAN VAD ÄCKLIG RÖV JAG HAR.... <3

2011-02-05 @ 21:28:32
URL: http://randomshit.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0