Sjukt fint väder....

... Barra om det skulle varra lite varmare.
Hur mår ni sötbitar? Allt är typ bra med mig! Humm... Vaknade upp hos Emma och sen kollde vi på tv och gjorde goood frukost bär smuodi gott! Och sen kolade vi lite mer på tv och sen fixade vi inte oss hahah osminkad och allt gick vi ut och skulle vänta på lollo och några andra som emma skulle varra med. Det tog timmar så vi satt och sola lite och gick in i ett solarium och kolla lite och sen gick emma sellis men med mig och sen gick hon tbx. När jag kom hem fick jag värsta salami buffe'n hahah goot! Sen åkte vi och köpte en STOR tårta för min moste ska flytta till USA idag så vi ska på middag i dag hos dom. Hummm... Just nu måste jag duscha och tvätta mitt hår! Känner mig skit snuskig! KYSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0