Sluta nu..

.. kip! Nu jävlar ska jag dra igång! idag hade jag det fult upp! och jag menar det! Hur mår ni bibisar? jag mår super! Ehh idag va jag i plugget och en tagga jag hem och käka lite och sen tagga jag och kolla på gym ingen sats! yes man får varar 15 för att träna själv :D nice! Kommer säkert träffa massa folk där som jag kommer gyma med hoppas jag! Efter det åkte vi och kolla på tv! vi ska köpa 2 st typ em suuuuuuuuper STOR över 80 tumm och sen ska vi köpa en typ 56tumm till mig maby.. och min ska mamma och pappa ha i sitt rum! aaa sen åkte vi vidare och kolla på en hem telefon till mig som jag ska ha i mitt rum men ööh FULA! HAHAH aah sen åkte vi till min farmor och vattna blommor för hon är i thailand typ.. LYX ajaja nu ska jag chilla ni vet fredags mys sen duscha puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0