Va i skolan endå

Shaa hur mår ni sötisar? Idag vaknade jag runt 7 och sen kom mamma in och sa.. Du får nog stanna hemma idag. Inga bullar tåg eller bilder kördes! gALET! Eller några bilder. Så jag sov vidare och sen när jag vaknade och fixade mig lite och sedan åkte jag tvärbana till skolan och tog tunnelbannan till söder och gär gick jag till skolan riktigt kul! Va en skit chill dag i skolan nice! Det va typ 8 st idag och skolan va tooomt och lärarna va ju inte ens där! Men det va lite nice edå att jag gick! Fick ju massa gjort på matten och sen Vare lite sådär chill med! Nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag träffa emma! KYSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0