Knas

Idag när jag kom till skolan va jag sen... På mitt schema står det att jag har so så satt och knacka på en dör i en kvart.... Nice! Så kommer min Matte lärare (varning för värdens bästa lärare!! svär! Underbarar jonny) Finns ingen finare och bättre en han! Ajajaj iallfall så kommer han och bah '' Hej kip vad gör du här gumman? Du har ju matte!'' Jag bah ''Nää det har jag inte jag har so'' Han bah '' Joo du har matte med mig! Spring in nu vännen så kommer jag, Ska barar hämta lite böker'' HHEHEHHEHEHE hur smart är jag eller vänta!? KOllar jag på 7:ans schema? Vennen hahah va iallafal fett kul!

Kommentarer
sofie bäcke :)

hejsan . jätte fin blogg !



fråga gärna en fråga eller två på min frågestund ! :D



Kram

2011-01-19 @ 21:29:42
URL: http://sssssofie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0