FREDAG FÖRFAN

HIHIHIHI fett taggad! Hur är det bibisar? Jag mår galet bra! eller gör jag? Aaah!
Sitter och lysnar på musik jag♥Spotify! Idag va det skola och den va ingen idrott :( eller vi fick gå till årsta bron! Ååååh tänkte men då jag älskar ju idrott )barra för att min lärare älskar mig hahha) Men faktiskt va det ass nice att gå på promenad men halva klassen typ! ohh måste göra om det! Vi gick på årsta viken (sjön) Det är ju is nu på vattnet så vi gick hela vägen från sklan till årsta bron och tillbacka och gul det finns inga ord för hur trevligt ve hade det aså och det va skit fint väder med.. önska att jag hade min kamera med :( men men mobilen får duga! Iallafal efter skolan åkte jag,rikard och tobias till stan och kolla lite i ca 2 timmar en tagga jag till sickla och köpte leksak till mig och min syster heheh ajajja nu ska jag käka KYSS!
Jag innan jag gick till skolan.. No smink!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0