Globen

Sha jag suger på att blogga :( Men hur mår ni älsklingar? jag mår toppen? typ...
Idag har jag tränat det gick skit säger jag bara! Ajajaj sen kom jah hem duchsa fixa mig lite och sen tagga jag rill globen och mötte mamma och hennes kompis! Vi käka suhsi och sen gick vi runt... ahaittade inget typ gillar inte globen så mycket men det är okej för chill dag typ! Gick in i en väsk affär och bah åååh titta mamma vad fin Åhh vill ha den... Mamma sa men köp den då! Jag men jag har inte mitt kort med mig... Och sen efter en stynd kommer min ammas kompis med den väskan OMG! TACK TACK TACK TACK ! Jag bah men vrf får jag den? Hon bah men du ville ju ha den :D hahahahha nice! plus att den kosta 700 kr det va där för jag blev så VAAAAAAAAAAAAA! TYP.... hahhaha men men nu ska jag titta tve och käka middag puss!
ÄLSKAR ER!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0