GULD

Hur har ni haft det älsklingar? Jaaa vi van GULD! YEYEYEYEY! HAHHAHAHA! YEYEYYE FETT GLAD!
Hade grymt kul med mina brudar asså om ni bara visste! Vi pratade saker och skrattade och sickade sms rulett eller va de heter hehe.. Vi bussringde till massa och sen va vi med jonna våran älskade jonna lekte med oss med! Vi masserade varandra vi dunkade musik och vi bråkade med bönder från fanna mitt i ingenstans! hahahah Krigare med hö asså! We are from Stockholm bitches så se upp! Underbara tjejer jag har i  mitt live säger jag bara, Kan inte förklara hur vi har det tillsammans underbart! Asså lipan är ju bäst första cup med oss och cupens första match fick hion gult kort sen så hände det saker då va hon först på att fixa bråk ahhaha! Love u bbebi! Älsakar er brudar så jävla underbara! Åhh fins inga ord för er! Puss och kram enskede brudar!
I morrn är det dock ingen skola! Nice nice nice! Ehh har inga planer ska åka iväg och rönka min hanled tror jag... Tror jag har fått en spricka i den :/ Finalen så skulle jag ta bollen med det kom lite fel... Ajajaj men nu ska jag bara chilla! Puss och kram! :)
Hade denna för att lungna svulnaden...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0