Hemma nu

Gick skit typ... vi kom bara till kvarts final och sen fick jag kramp och skrek och grät så hela gorden hörde mig! Hörde ni mig? iallfal fick alex och min kära vänner bära iväg mig och sen blev det så att jag kunde inte gå! Jag som tycket bryta armen gjorde ont men men nej! Kramp i vaden va ännu värre svär! Och alex oxh jonas (limpans pappa) försökte sträka ut det och då skrek jag bara mer och mer.... AJ! kan ni fatta? Och i morrn sa eves mamma att det sklle vli värre -.- Tack tack tack! efter matchen fick jonas massera min vad men det hjälpte inte häller så... får vell se vad som händer :( Ajjaj nu ska jag bada pusssss! Blir inget med emmma blev för sent heheheh ajjaja pussss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0