Hemma!

HÄRLIG SKOLAD! HUR MÅR NI?

Idag va jag i skolan plugga, spela fifa,spela fotbollspel, gick på promenad 9821986391 varv runt skolan med rikard och tobias och sen satt jag på slöjden och skratta ihjäl mig!  hahahah matcus borde bli komiker! hahahah underbara killar det! Och sen när jag skulle hem fick jag sälskap av Rikard Gulleeee! Han tog tvärbanan med mig! aaaw..Men men men Idag ska jag inte göra så mycket chilla mår typ tummen ner! Eller asså hostar ont i huvet... men men i morrn är det fredag! yeyeyyeyeyeyey FEEEEEEEST KRÖKA OOH YEEEEEEEEEE aaah fast... nääää! hihihihihi Ska nog kolla lite på tv och be mamma kocka te Bye!

Me and söta Alicia! :D

Kommentarer
Alicia

Hahaha ;D

2011-01-13 @ 17:18:31
nippan såklart!

Ska du ge mig pengar? :o haha min syrra baH: laalalaa linser laalaa

2011-01-13 @ 18:02:59
URL: http://enjoin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0