INGEN SOVER SÅ LÄNGE SOM KIP

Hehehhe sha älskingar!

Nu har emma och bellen taggat! Kul dag i går! Spela kinect och kolla på filmer  och sen när vi skulle gå och lägga oss vid 3 tiden så blev jag konstig... Typ sjöng till alla låtar som gick på mtv och börja dasa heheheh Knas! Idag somnade vi typ 4 efter som jag sjöng en timma typ och vi vakna vid ett tiden och i förigår sov jag 4 och vakna 3 :) Nice! Idag är det träning på kvällen, Gick inte igår tur att träningen blev inställt igår medans ''alla'' i mitt lag va där oc vänta på att johan skulle öppna dören så sov jag och sen så fick de inte upp dörren så fick de gå hem ingen. I morrn börjar skolan, Det känns lite sådär men typ ''YES I MORRN FÅR JAG TRÄFFA ALLA INGEN'' fast samtidigt ''OOH FAN NEJ! SKOLAN FUCK!'' ajaja ska ta och duchsa lite hu sen blir det bara chill idag kolla på Teen mom maraton ingen! NIce Bye puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0