Med eller utan smink!?




Hade det lite små trågit och ingen kamra i huset har batterier -.- Min mobilkamra,Min kamra,MammS Kamra och pappas kamra, Så det är bara min cam som funkar! grattis till mig! så bästemde mig för att sminka ett öga och lalala hahah knas men ajjaja.

Amen iallafal vad tycekr ni? Blev fett nöjd! Men kan ta en bättre blid i morrn när jag har laddat mig kamra. Parfekta party macke-upen! Typ som till Pims super söt 16 års fest! Nice va!?

Men vad tycker ni! Utan eller med? och kan man gå så till skolan elle rär det förmycket`? puss

Kommentarer
Anonym

jag tkr du kan använda t skolan också :) inte för mycket alls!

2011-01-05 @ 19:53:35
emsi

det var aaaaasfint, men du är så jävla fin utan så du behöver inte gå så till skolan :) tycker mer som du säger lite fest sådär ;) Haha nej men aaaaaaaaaasfint <3

2011-01-05 @ 22:21:32
URL: http://baraemsi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0