navelpiercing

ska sova nu! Strax! Puss sov så fint! Ny blogg header och design kommer! På G big G hhahha, Snygg kommer den bli.. SOM FAN! Hoppas jag! Sitter och lyssnar på JB! My love! Min mage gör ont, Oojojojojojo INte bra! Vill ta navelpiercing haha fick bara en tanke fett fint! Men vågar ej.. Fast jag får :D Men vågar fortfarande inte... Får väl fundera.. Gör det ont ni som har? Men fy vad dum jag är.. Klart det gör ont PUCKO! HAHHAHA men asså venne om jag skulle passa (TJOCKIS) Ajajja nu ska inte mr bablar skit babla mer PUSS
Tjock! fast kolla svulnaden! Jag är typ alergisk mot blomkål :( Varje gång jag äter det får jag ont i magen och den svulnar upp som fan (och jag menar det) Och nu är det så och jag åt det idag :'( Men blomkål är ju gott! Kan inte bara dissa dom!

Kommentarer
elin norén

navel piercing gör ont. fast helt klart värt! :D

2011-01-28 @ 22:12:24
URL: http://sskapad.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0