Okej dag

Trodde att jag skulle komma hem med huvudet nere men nej då! Det va en okej dag idag, Dock lite trött efter som jag sov i 3 timmar inatt... Men hade faktiskt inte svårt att komma upp... Nice! Omg! Min gustav (en snygg vikarie i skolan) han gick förbli mig idag men asså vad fan! Såg inte han och jag bah skriker gustav fett snygg! Hhahaha sötnos han är! Har hans fb och nummer! ;) Såhäääääääär glad... 19 år? Typ... Hhahaha ni ska bara se vilken snygging han är! Svenne bananen typ! HOTT! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! DÖR! Alvarlligt! men ajajja ska käka nu lite tror jag, Sitter och chillar, och i morrn är  det ingen school for me! yeyeyye Ska träfffa alex tror jag... jaajjaja kysssssssss!
JUste, Sha sha älskingar! HUr är det idag?
BJUDER!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0