Svar

Mina linser kommer i från en optiker afär i forum nacka, Där oxå det är bra kvalite och man kan lite på dom finns på pan ett.. Finns i massa olika färger, Min pappa och jag ska gå och köpa nya lite ljusare i morrn, Jag bliv jätte nöjd för att dom ser inte så fake ut! Och Optekerna mäter oxå upp hur stora ögon du har så att du får en bra stolek så att inte det blir för stort (overkligt typ) inte så fint! Så då gjärna dit! Bra ställe! Finns i måååånga färger och för ett års linser kostar det ca eller så va det minder kommer dock inte ihåg tyvär men ca 650 kr det finns månad för 200 kr

Lins väska får man köpa till! ca 40 kr för 40 ml och då ingår lins förvaring! puss om ni undrar allt annat är det bara att fråga!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0