Ååh sorry

Har haft så jävla mycket att göra!
Både lördag och söndag ska jag firas! Så jag och mina föreldrar har varit ocg storhandlat! Och i morrn blir det mer! Idag va jag i skolan efter det åkte jag och alex till lidel hon skulle köpa något och sen tagga jag hem och familjen och jag åkte och stor handla! Sen åkte jag hem och chilla så var det dags att gå och fixa och lalallalalal. I morrn ska jag till skolan och sen ska jag sor handla ingen. Efter det ska jag träna och städa. Lördag ska jag spela match och ha lag fotto och sen vuxen fest. Söndag match tjej kväll och sen chill! Åhh fyfan! Mycket att göta! men det kommer bli grymt!
HUR MÅR NI ÄLSKINGAR! SORRY FÖR ATT JAG ÄR SÅ UPP TAGEN!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0