Asså

Orkar verkligen ej städa! Men nu tänker jag berätta om min dag!
Idag va jag iskolan! Kul! Jag va på skit bra humör och sen blev jag agresiv och sur! En kille tog min matte bok och min lur och jag fick damp och sen sklog jag honnom mitt på ögar så han börja böla! Jag sa att om han hade get mig mina saker när jag sa att inte han fick ta dom skulle han aldrig bli slagen! Men han fick ta risken.. säger jag nej så är det nej. slut! Han bah on du inte va en tjej så skulle du få en knytnäver mitt i facet am mig HAHAHHAHA lilla du! Bråka barra inte med kip! Ajajajja sen tagga jag hem och sen åkte jag och tränade på den roligaste träningen! Fyfan! vad kul det va! Sen duschade jag och sedan må städa.. Pallar inte mer. Tittar på American appel elelr vad det heter :D nu ska det mysas! KYSSAR

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0