Dagen

FREDAG JIPPPI TYP...

hahhaha, idag va jag i skolan och sen efter skolan taggade jag Hem till Becky efter som att hon va kissnödig och hon går typ inte på toan i skolan -.- Hahha aah sen åkte vi vidare till lidel och köpte en massa sådär gott godis och lite drika och vidare okte vi till skolan ingen för att ge vickan sitt skåp nyckel... Sen åkte vi hem till Becky ingen.. Vi parata massa och kolla på lite tv och sen fixade vi lite på min design och sen va det dax att byta om till fotbollen.. men vet ni vad hon hände? När vi hadde stressat oss som fan så får vi ett mail av Alicia ''Ingen träning idag,För mycket snö'' ÅÅÅh vi som va så taggade och laalallala HATAR SNÖ! ÄR DET BARA JAG? damp! Så vi pytte till vanliga kläder och sen chillade vi bara.. SEn tagga jag hem och nu sitetr jag och vill ha nudelar.. men pallar ej laga -.- Men men min dag va nice.. mycket chill och lalalla det ska en fredaag vara :D KYSSAR!

GAMMMMMMAL


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0