Duschad och fräsh

wOOHOOO! SUGEN PÅ CHOCKLAD! Men men! idag va jag och träna det va nicccccccccce! Sen åkte jag hem med Becky baby,Nippan sötnos,verro gulli och esmee underbar! Vi blev förfölda av en peddo! SANT! När vi skulle till tuben földe han efter och sen märkte jag att han va knas så jag satnade och losades leta efter mitt buss kort och han barra står och glor och ler typ! hahha sen gick vi upp för trappan och esmee och verro va piss rädda och Så började han ta på nippan. Då fick jag flipp och sa ''Du rör inte henne'' Han slöppte och glodde och tuben och och verro och esmee vågade ej gå på för att han gick på. Ajajja vi kom hem iallafal. Duschade och mste med familjen. Sitter och kollar på tv. I morrn har jag sov morgon! EEEEYYEY. Nu blir det tv! kyssar
Huumm.. vad kan ni tro att jag har fått hem?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0