Grattis till mig!

Värdens underbaraste dag! SVÄR! hhur är det? jag mår underbart! Idag va det fullt upp! om ni undrar vart jag har varit?! Först va det BÄSTA DAGEN I PLUGGET HADE SJUKT KUL MED ALLT OCH ALLA! sen kom pappa och hämtade upp mig och vi och familjen va och käka på lyx resturang! GOTT SOM FAN! eeg efter det åkte vi och stor handla för både lördag och söndag ska jag ha lite kalass hahahhahahahah nä men ni fattar!? Vuxen och barn kalasss! :D Men men en åkte vi hem och jag fixade mig in för träning och fick dock ej öppna presenter! Men pappa sa nyss att han hade lakt in 4*** kr i mitt kort så jag kan köpa vad jag vill! Och sen ska jag få saker på lördag! Löparband kommer jag få efter thailand och sen fick jag en längre resa till thailand och sen får jag ju en dag med pappa på stan :D Nice? Jag här hellt lycklig just nu! Jag ÄLSKAR PENGAR! ÅÅÅÅÅH fyfan bästa dagen! Ajajjaja ville barra säga at jag har hafft det bäst! KYSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0