Klockan är snart 6

Omg! vad tiden går! Själv trodde jag att klockan va 2? Menmen! Vad har ni hitta på idag? Blir det lördags mys? Jag har skiiiiiiit ont i mitt huveee! Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk! Fyller år nästa vecka :O Inte bra! Fast jag tror inte det! Jga är för pigg för att börja bli sjuk! Men det kan va mesnsen som får mig att må ila? Jaaa så kan det va! Nu liggar jag och kollar på the city! Jag älskar det! Så bra budskap i allt! Jag ska göra som whitney port gör det man drömer om! Själv vill jag bli sångare eller desinger! Precis som hon! Hur börjar man? Hra ju funderat på att flytta till u.s.a När jag blir 18.. Pappa och jag ska skanse åka till LA och new york i höst/vinter efter thailand. Vi får se vad jag tycker om det! Men va ni en gör. Följ era drömar och sluta aldrig! Ge inte upp! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0