Sjuk...

Näämen idag åt jag förlite frukost och sen sov jag bara 6 timmar i natt!
Hur mår ni älskingar? Jga mår sådär! Föresten vi van GULD!!! Hahhaha sjukt bra eller hur? För det första kostade det inte för oss att vara med på denna cup idag.. Ivanliga fall kostar det ca 1000 kr att varra med. Men denna gång fick va varra med gratis för att det behövdes lag :D så van vi allt! Vi van alla våra matcher med 4-0 ;) Vi fick ett preset kort på 15hundra krtill en sport afär och sen sport drika! Vet ej om jag kommer bogga mer idag! Mår blääää ska nog vila.. men tänkte endå slänga i en ett inlägg så att ni vet att jag lever! KYSS PÅ ER OCH HA EN SUPER SÖNDAG!
Maraton ingen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0