Sorry!

Inte hunit blogga! Hur mår ni beibisar! UNDERBAR DAG IDAG HUUUH? asså jag är kär i solen...
Igår: Va jag hemma och lallalalala sen kom emma vi städade :P och sen kolla vi på film, Efter filmen gick vi till ica och köpte NI VET VAAAD! MUUUMS MUUMS! Hhahaha jaaas! eeh efter så käka vi thai mat som mamma köpte hem hahhahaha thai familj bästeller hem thai mat! *NORMALT* typ.. aaah sen kollade vi på tv och sedan dansaaa lite hahha! Sen tog vi det bara lungt!
Idag: Vaknade jag och gick till tandläkaren! Nice! ÄLSKAR DET ! Dom är så snälla. Självklart så hade jag inget problem med tänderna! *GLAD* och tandläkaren sa att det va ovanligt att jag som är 14 år som har så fina/rena tänder :D HAHHAHA JAG VET! hhahaha okej.. Efter det  skulle jag barra barn vakt men det behövde jag inte idag... så vi åkte till farsta för emma skulle typ köpa saker till sin pappa som fyller år idag! Sen åkte vi hem och nu sitter jag hemma och gör INGET! Duscha? Aaah tror det! KYSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0