Vad önskar jag mig av mina päron när jag fyller år?

Svar: Jo ni!Jga önskar mig en hel dell ;) Fast dock vet jag redan vad jag ska få! Jag önskade mig en kenza skinjacka, Flera G-star byxor,Nya converse,Och en klocka jag redan har fått! Tackar inte nej till flera?! haha nej då! Hur många som helst kan jag ha! ÄLSKAR KLOCKOR! MITT LIV! aaa och sen löparband,Gym kort och pel till min ps3 och xbox! Och sen längre resa till thailand! Det va nog allt!
Jag kommer få pengar till G-star byxor och Kenzas skinjacka,converse,Xbox oxh ps3 spel och Lite fick pengar typ :P
Löpar band ska jag få efter thailand resan som jag oxå kommer få stana längre på en vad vi brukar stana tror det blir 4 månbader. Och sen gum kort är redan på g! ;)
Så där!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0